Polityka zwrotów
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
- Usługobiorca ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usługi, o których mowa w § 2 pkt. 1 ust. 3, 4, 5 niniejszego Regulaminu bez podawania przyczyny, o ile jest konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Odstąpienie następuje przez wysłanie w ciągu 14 dni od dnia realizacji umowy na adres gosia.wilk@styleaware.pl wiadomości e-mail zawierającej poniższe elementy:
- 2.1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (należy podać nazwę produktu lub nazwę i datę świadczenia usługi),
- 2.2. Data zawarcia umowy (data zakupu),
- 2.3. Dane Usługobiorcy: imię i nazwisko, firma, adres e-mail.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Usługobiorcy w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest usługa w pełni wykonana przez Usługodawcę za wyraźną zgodą konsumenta.
- Zwroty produktów uszkodzonych lub noszących znamiona użytkowania nie będą uwzględniane.
- Koszty zwrotu produktów (w tym koszty przesyłki i opakowania) ponosi Usługobiorca.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie niniejszego Regulaminu Usługobiorca może składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej gosia.wilk@styleaware.pl
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- 2.1. Oznaczenie Usługobiorcy,
- 2.2. Przedmiot reklamacji,
- 2.3. Okoliczności uzasadniające reklamację,
- 2.4. Jeżeli reklamacja jest składana na podstawie przepisów o rękojmi:
- żądanie wymiany towaru albo
- żądanie usunięcia wady, albo
- oświadczenie o obniżeniu ceny (z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona), albo oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Możliwość złożenia przez Usługobiorcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy ze względu na jego wadę jest ograniczone w następujących przypadkach:
- Wada nie jest nieistotna,
- Usługodawca zaproponuje niezwłoczną i nieuciążliwą dla Usługobiorcy wymianę wadliwej usługi na wolną od wad lub tę wadę usunie.
4. Usługobiorca będący konsumentem, może:
- zamiast zaproponowanego usunięcia wady żądać wymiany,
- zamiast zaproponowanej wymiany żądać usunięcia wady (o ile jej usunięcie nie jest niemożliwe albo wymagałoby ponoszenia przez Usługodawcę nadmiernych kosztów).
5. Usługodawca rozpatruje reklamację bezzwłocznie, nie później jednak niż w ciągu:
- 14 dni od jej otrzymania – w przypadku reklamacji złożonej na podstawie rękojmi;
- 30 dni od jej otrzymania – w pozostałych przypadkach.
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ten sposób, że:
- Usługodawca zwróci Usługobiorcy część lub całość ceny – nastąpi to w terminie, o którym mowa w pkt 5.1 niniejszego Regulaminu;
- Usługodawca usunie wadę lub wymieni towar na nowy – nastąpi to niezwłocznie. Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o przewidywanym czasie realizacji jego roszczenia.
- Odpowiedzi na reklamację Usługodawca udziela w takiej samej formie, w jakiej została ona złożona, chyba że Usługodawca i Usługobiorca dojdą indywidualnie do innego porozumienia.